WŁOCHY - MONTEPULCIANO, ROMA



You Might Also Like

4 komentarze

  1. Ale piękne miejsce <3. Uwielbiam zwiedzać. Byłam raz we Włoszech, ale niestety mało zwiedziłam :(.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne zdjęcia, bardzo zazdroszczę możliwości takiego zwiedzania, ja jeszcze nigdy nie byłam we Włoszech ale może w końcu się tam wybiorę :)
    pozdrawiam cieplutko myszko :*
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ♡
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. O tak Włochy są piękne, niestety nigdy tam nie byłam, ale bardzo bym chciała. Piękna fotorelacja!

    Jull.pl - klik!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dokładnie znam to uczucie kiedy jest się zakochanym a jakimś miejscu. Moje serce totalnie skradła Lizbona. Do Włoch zawsze chciałam pojechać i na pewno kiedyś się tam wybiorę, zdjęcia cudowne!

    mój blog: life with nowag

    OdpowiedzUsuń

FOLLOWERS

Flickr Images